Incerc de azi incolo,  fara pretentii de fin meloman, sa va mangai sufletul si eu cum pot cu doua ganduri sonore pe zi.

Unul  din lumea larga iar cel de-al doilea dar nu cel de pe urma, de-al romanasilor nosti,   si pentru ca aceste ganduri mi-au venit ieri, deja va sunt datoare cu doua postari.

Sa incepem cu inceputul si

Sa fiti iubiti de cei pe care-i iubiti, ca sa puteti indura totul!

PS>
Va spun ca mari batai de cap am avut cu postarea asta! Nu ma mai lasa sa intromisionez niciun videoclip desi banca mea de folderuri era goala. Am crezut ca-s probl. de tehnica, de engleza, de reclame, ei as! Pe urma am crezut ca-i de la clipul cu Michael, si e protejat, ei as!
Buba era la cel de-al doilea clip. Initial, titlul clipului a fost „cenaclul Flacara- Tu Ardeal” nu stiu cui nu i-a placut denumirea asta asa ca am fost nevoita sa caut un clip in care Ardealul este „invizibil”, ori sunt eu proasta si era protejat de „drepturile de autor” si eu n-am inteles avertismentul.
Asa ca am zis s-o dau doar pe cantece patriotice de joc si voie buna 😛

Sa moara Bibi, dar incep sa cred ca muzica asta chiar sapa! 😛
Sunt curioasa, pe voi va lasa sa postati ceva cu „Tu Ardeal?”?

Legătură | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cum pot si eu

  1. Nautilus zice:

    Gândindu-mă la muzică și Ardeal mi-am adus aminte un cântec drag. Majoritatea interlocutorilor mei nu prea ascultă muzică populară; totuși, dacă mi l-am amintit, iată-l

  2. qwykx zice:

    multumesc, nici eu nu prea le am cu muzica asta, insa fac parte de timpurile in care totul era mult mai linistit, mai in pace si azi cand le-aud intamplator imi dau o senzatie de nostalgie a sigurantei

Lasă un răspuns

