O mica derogare de la …muzica dar vine imediat si ea

Va spuneam, sau nu, eu nu v-am spus nimic. Nu aici, aici am lasat doar „muzica” sa vorbeasca in timp ce mi-am propus sa devin doar un releu, un releu al optiunilor, al alegerilor la vreme de raspantie, al decantarii realitatii de poveste, de aburii interiori ai conditionalului optativ. Aici mi-am propus sa-mi suflu in panzele fosilizate ale sinelui si sa-l reanimez integrandu-l intregii mele fiinte, fiindca, nu? doar o viata avem si e bine sa o ardem, pentru ca va veni vremea cand nu vom mai avea ce arde sau mai rau, cand o vom avea si ne vom dori sa n-o mai avem, caci vom fi santajati cu ea. Nu vreau sa va sperii, oricum nu va speriati voi de mine, dar… ganditi-va ce inseamna sa fii santajat cu viata, ce inseamna sa nu mai poti gandi cu propria minte, ce inseamna sa ai la dispozitie sansa alegerii si a deciziilor si sa nu mai ai ce face cu ele, si mai urmeaza fiindca asta nu va fi tot…
Acum un an si ceva, cineva m-a intrebat ce cred despre anul 2012 si despre sfarsitul lumii. I-am raspuns ca nu de 2012 imi e frica ci de sfarsitul lui 2013, si nu de sfarsitul lumii, ci de sfarsitul Romaniei ca stat (national) si independent…lucrul asta mai zace inca pe undeva pe net.
Dar destula vorbarie, inainte, cateva informatii necesare, in afara, dar nu cu totul, de subiectul cu care v-am obisnuit pana se va epuiza.

http://www.gandul.info/financiar/proiectul-legii-bugetului-de-stat-pe-2013-unde-se-aloca-mai-multi-bani-plus-ce-finantari-sunt-interzise-10507856

Intelegeti ce inseamna asta, nu? Inseamna ca toate institutiile de aparare ale statului, de aprarare impotriva noastra ca pentru in afara oricum nu fac fata, vor fi multumite si bine hranite in dauna tuturor celorlalte ministere fara exceptie. In Gandul nu sunt date toate ministerele de la care se va lua, se citeaza doar Ministerul Culturii, dar va spun eu ca sunt restul ministerelor: Ministerul Industriei, Agriculturii, Dezvoltarii, Energiei, Mediului, Apelor si Padurilor, Sanatatii, Educatiei, Muncii, etc, si se va da pentru> SERE-I, SIE(SI), MEA-I, SETE-SI, Externe (normal!), Justitiei (pt. o justitie imputernicita), Ministerul Transportului,(evident, altfel cum sa se faca transportul autocarelor cu mineri sau cu ce si cine mai stie ce), si Administratiei Prezidentiale (doar pleaca Base, nu?).
Si mai inseamna ca, toate maririle trambitate de salarii si pensii vor fi …”marite” cu : deschideti paranteza, 22%-16% inchideti paranteza, – cota marire. Cu alte cuvinte lumea va crapa de foame si frig avand in vedere cresterea cotei unice si probabil va iesi in strada.
Luati si linkul asta ca si asta e bun http://www.evz.ro/detalii/stiri/cati-bani-taie-guvernul-la-rectificarea-bugetara-1064449.html
Acum intelegeti ce iarna ne asteapta. da? plus Rosia, plus gazele de sist!
Doamne, cat ma felicit ca nu am votat Partidul lui P…, ca acum va aveam pe constiinta!

Cica sa nu faci politica?! Nu fac politica vere, imi apar viata!! cat mai pot…

Si-acum sa trecem la treaba:

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

