si cerul instelat deasupra noastra

Azi o sa va scriu altceva. Intr-un fel. Ieri am fost fericita de mai multe ori. Incepusem sa cred ca nu ma mai ajuta capul, la judecata ma refer. Imi simteam creierii blocati, infundati inutil in craniu. Cred,  cunoasteti senzatia asta…marturisesc ca am tecut printr-o perioada grea, fizic vorbind, dar nu ma asteptam sa fiu sabotata din mai multe directii…J

   Azi cred ca soarele meu era ceva mai departat de mercur, nu era in pozitia de a fi ars ci doar poleit… JCum mie mi se intampla ca starile fizic proaste sa aiba legatura directa cu ceea ce construiesc dinainte prost, banuiam ca exista ceva gresit in modul de a privi lucrurile, acelea despre care scriu aici pe blog.

Si as analiza impreuna cu voi, treizeci, treizecisicinci de ctitori in zilele bune, cati imi faceti onoarea sa treceti pe aici si voi cativa cititori constanti si preaiubiti in celelalte zile cel putin la fel de bune.

In cele trei fericiri de ieri am avut-o si pe aceea de a reintalni un om pe care l-am cunoscut in adolescenta, din vina mea intalnit o singura data. Am impartit atunci, o melodie la chitara, o poezie de Ana Blandiana, doua mere coapte cu zahar si foarte multa sinceritate.

L-am regasit intr-o clipa de bulversare, asa cum va spuneam mai sus. Ma vedeam in marea asta pustie de oameni de aici, inotand ca un pestisor nisipiu lipsit de solzi si de orientare impotriva curentului, impotriva unui banc intreg de  pesti uriasi, stravezii in toate culorile curcubeului care reflectau lumina de la suprafata apei orbindu-ma si bezmeticindu-ma si mai si.

M-am intebat ce-or gandi despre mine, vazandu-ma alergand cu atata inversunare invers decat alearga toti pestisorii, dar cand o faceam simteam din toate branhiile mele ca  ei  sunt pe drumul gresit si ca inoata intr-un sens al pierzaniei, gand-sentiment ce evident ca era o nebunie.

Sub evidenta asta l-am reintalnit:

http://www.nasul.tv/2013/11/12/nasul-11-noiembrie-2013/

Punct din care mi-am reluat directia. Dar linistit, chiar fericit fiindca am vazut ca nu sunt singura si mai presus de asta mi s-a reamintit ca si bancul acela urias de pesti minunati este pe drumul lui, iar daca e asa, este cel bun, chiar si in directia opusa

fiindca  Cerul instelat e deasupra (mea)/noastra.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la si cerul instelat deasupra noastra

  1. childagain zice:

    Daa ! Nu-ș ce mi-a venit să dau click o dată pe numele tău, că tu nu zici nimica-nimicuța !
    Bine că ți-ai revenit în suflețel, și ai reînceput să ne pui mințile la treabă !

    Chestia cu peștișorul o înțeleg foarte bine, că și eu am făcut parte din rasa asta, mereu în contra curentului… 🙂 Dar ai dreptate că și cei ce merg o dată cu curentul au dreptatea lor. În lume există multe cioburi de adevăr, după cum spunea Noica, și nu trebuie să ne ținem cu dinții doar de al nostru.
    Totuși… am eu așa o slăbiciune pentru contra-curentiști ! Poate unde îi simt făcând parte din familie… 🙂

    Puup, și mai revin, acum, că am descoperit că ai reînceput ascensiunea ! Al meu e acum doar un drum prin multe hârtoape și hățișuri, și vitejia constă în a le străbate pe toate, indiferent de zgârieturi. (Sau, în ciuda lor.) Dar al tău e chiar o ascensiune… și mă bucur că-i așa ! Ca să îmi mai arate și mie cineva ce-i aceea….

  2. qwykx zice:

    Da, familia mea, prietena mea.
    Dar asta nu te scuteste sa spui si lucruri ridicole stiu insa ca o faci pentru ca unde esti nu poti cunoaste, probabil, vei cunoaste si acolo dar mai tarziu. Vorbim de dezmembrarea statului roman si de terminarea ROMANIEI la propiru, de putinul timp care a mai ramas inainte de nimicirea milioanelor de romani, acum nu se vede dar in scurt timp se va vedea.
    Iar drumul meu.. o ascensiune mareata… daca asa numesti tu aruncarea in gol
    inainte de asta insa golul… va fi umplut

  3. qwykx zice:

    ce copil esti Flo, sa ramai asa

Lasă un răspuns

