sau cand Cuvintele nelegate la ochi sunt duse in camp si executate in genunchi

si florile plang

„CCXV

15 noiembrie 2013

In care-mi vînd drepturile de autor stîlpilor de telegraf.”

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la sau cand Cuvintele nelegate la ochi sunt duse in camp si executate in genunchi

  1. i.o.flavius zice:

    Multumesc si… toate cele bune! 😉

  2. childagain zice:

    Da, și mie îmi plăcea cenaclul Flacăra ! Era unul dintre puținele lucruri de adevărată valoare din acele vremuri. Cine strâmbă din nas acum, înseamnă că nu a trăit nimic atunci.
    Și îmi plus, îmi amintește de copilăria și adolescența mea… Mulțumesc că m-ai ajutat să îmi amintesc.

    Te îmbrățișez tare !

  3. qwykx zice:

    Ce ciudat e sa-ti vad cuvintele in pagina mea, e o senzatie noua pe care n-am mai incercat-o :))
    Multumesc eu Flavius, tu chiar n-ai pentru ce, la cat de putin sociabila sunt si la cat de putin trafic aduc eu cuiva reblogandu-i articolele, ma mir ca nu se simte jignit de indrazneala mea
    Toate cele bune sa se-adune, toate cele rele sa se spele, de n-am mai auzi de ele!

  4. qwykx zice:

    nu chiar Cenaclul a fost intentia mea… ci inima, pe ea o plang dar mai mult ca pe ea plang cutitul din mana copiilor din noi siliti sa-si ucida copilaria ca sa traiasca
    plange-o si tu, ar trebui s-o plangem toti, sa ne luam in brate si s-o plangem

  5. qwykx zice:

    ma bucur ca ai revenit Flo!

Lasă un răspuns

