De trei zile nu pot publica, imi dispar textele cand dau „actualizeaza” sau publica”

De trei zile incerc sa public si-mi dispar textele, linkurile, pozele dar o sa dau publica pana o sa faceti  scurta la mana pe cuvantul cheie PUNG -ESTI iar daca nu ma lasati va las cu platforma voastra cu tot care nu face nici cat o ceapa degerata, toti cititorii mei sunt in marea lor majoritate din afara platformei voastre, atat mi-ati dat voi, voie sa primesc 300 de clikuri in 2 ore, altceva nu-mi amintesc despre voi

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la De trei zile nu pot publica, imi dispar textele cand dau „actualizeaza” sau publica”

  1. Adriana zice:

    …da, dă eroare la orice titlu. La psiluneală nu te-am găsit. Mă bucur că ai găsit o solutie!

  2. Max zice:

    URGENT: Apa fracturata – de 10 ori mai sarata decat apa marii.
    Peste 10 ani ne vom omori pentru apa?

    Aceasta este o atentionare foarte urgenta!
    Apa fracturata e de 10 ori mai sarata decat apa marii! NU SE POATE BEA!
    Repet: Apa fracturata e DE 10 ORI MAI SARATA DECAT APA MARII! Nu se poate bea!
    Repet: Apa fracturata e de 10 ori mai sarata decat apa marii! NU SE POATE BEA!
    Cine va aduce apa de baut taranilor de pe 70% din suprafata Romaniei? De unde si pentru cat timp?
    Cu ce costuri de transport si la ce pret?
    Ce vor bea animalele?
    Recoltele cresc udate cu apa sau cu saramura de acizi?
    Sunteti mai destepti decat mine! Interesati-va si voi!
    Haideti sa oprim nebunia asta!

    VA IUBESC PE TOTI!

  3. Johnd90 zice:

    Vigamox Without A Script in Columbus daecfegcgcbg

Lasă un răspuns

