Apel pentru un nou inceput !

George Valah Blog

Rog pe toti sa participe la actiunea de renastere a spiritului romanesc, de  schimbare in bine a destinului Romaniei.  Cu cat mai multi  participanti, cu atat va fi mai multa putere . Actiunea se va desfasura in trei etape succesive fiecare etapa fiind anuntata in ziua   desfasurarii  celei precedente.

Etapa 1.

1. In prima zi   a anului 01 Ianuarie 2014 , va propuneti sa va treziti  „din somnul cel de moarte” asa cum cere Imnul nostru. Incepand cu aceasta prima zi ,  renasteti, deveniti mai puternici,  liberi si generosi,  romani demni,  iar astea nu vi le va mai  putea lua nimeni niciodata! Fie ca rasul si buna dispozitie sa nu ne mai lipseasca din aceasta zi incolo!

Suntem impreuna!

Anuntul pentru actiunea a doua va fi facut de pe acest blog pe 01.01.2014  ora 12:00 la amiaza.

Transmiteti mai departe!

 

ETAPA  2

ASTAZI 01.01.2014 ORA 12 LA AMIAZA !…

Vezi articol original 9 cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Apel pentru un nou inceput !

  1. qwykx zice:

    Adrian Yogoshima am luat comentul tau de aici fiindca asa mi se pare corect sa fac cu cele care sar calul, dar n+a disparut, daca ai vreo observatie de facut fa-o la propriile mele postari si nu la cele pe care eu le rebloghez in spirit de apreciere a autorului si a articolului si nu de denaturare sau deturnare a sensuluii lui. Asa cum eu nu mi-am permis sa intru pe blogul tau daca ai vreunul, nu cunosc, sa-ti murdaresc intentiile, si cred ca e de bun simt asta, tu cu atat mai putin avand in vedere ca nu o faci la propriile mele articole ci la cele pe care le gazduiesc.
    Insa cand o sa am putin timp de dat in afara obiectului postarilor mele o sa-ti fac onoarea nemeritata sa-ti repostez comentul chiar intr-un articol separat lin care o sa-ti si raspund.
    Sa fii sigur ca nu trec peste astfel de comentariu fara un raspuns, comentul tau va fi pus la locul pe care il merita, acela al dezradacinatilor, fara tara, fara credinta, fara dumnezeu si cu idealurile ciorba.

Lasă un răspuns

