Băsescu ia apãrarea americanilor de la Chevron

Imagine   TUPEU INCREDIBIL, ÎNCERCARE DE MANIPULARE BÃSISTÃ: “CHEVRON Sà FIE PRIETENOASÔ!!! ADICĂ HOŢII CARE NE ADUC MOARTE, DISTRUGERE ŞI EXTERMINARE SĂ FIE „PRIETENOŞI”? Matrafoxul   ia apãrarea americanilor de la Chevron si le cere sã fie “prietenosi” în comunitãtile în care au afaceri de explorare si exploatare. “Le-am cerut sã-si exercite drepturile într-un mediu prietenos cu autoritãtile locale si oamenii din zonele în care au activitãti de exploatare”, a spus „presedintele” României.

După ce au fost omorâţi şi bătuţi bătrâni, au fost arestaţi ilegal zeci de oameni, au fost izolate localităţi întregi şi s-a ignorat voinţa cetăţenilor români, acum se pretinde că ce vrea mafia guvernamentală în complicitate cu companiile criminale americane ar fi util şi pentru noi.

Activitãtile “prietenoase” ale celor de la Chevron s-au vãzut cel mai bine în zona Pungesti, acolo unde sute de jandarmi stau si pãzesc cu bastoanele în mâini gardurile de protectie ale companiei americane…

Vezi articol original 87 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Băsescu ia apãrarea americanilor de la Chevron

  1. childagain zice:

    Dau like nu pentru că îmi place conținutul :), ci pentru că sunt de acord cu părerea autorului.

  2. qwykx zice:

    se vede ca traiesti in afara tarii, ai curaj sa dai like la astfel de articole, multumesc in numele autorului 🙂

    • childagain zice:

      Tu mă știi mai bine, draga mea. și știi că aș fi dat like și dacă eram în țară ! Am eu multe păcate, dar frica nu se numără printre ele. Și aici îmi spun părerile, chiar dacă deranjează pe alții. De curând, am semnat o petiție către ministra Sănătății de aici, Marisol Touraine, pentru înființarea unei comisii guvernamentale care să ancheteze utilitatea introducerii vaccinului Gardasil ca vaccinare obligatorie. (Știi tu, acela pentru cancerl de col, dar care nu are destule studii beneficiu-risc)
      Lupta se poate duce oriunde, mai ales că problemele sunt aceleași ! Apropos, nici fermierii francezi nu agrează Chevronul, și ei vor agricultură bio, etc.

  3. qwykx zice:

    Saru’mana pentru tot ce faci pentru copiii nostri Flo. Ii multumesc lui dumnezeu pentru ca esti la fel oriunde. Sunt mandra de tine si trimite-mi link sa-l semnez si eu.
    Omul chiar sfinteste locul daca isi doreste asta indiferent de vremuri, indiferent de putinatatea lui.

Lasă un răspuns

