Ce as baga in gaura

Pai daca  judecatorii de la instantele cu „marile” minoritati trebuie sa invete limba maghiara  pentru cauzele cu  reclamanti maghiari sau cu parati maghiari – ma rog, aici e o discutie

si daca   http://2blackjack1.wordpress.com/2014/04/15/udmr-tace-si-face-steagul-secuiesc-devine-legal-in-romania-vicepremierii-dragnea-si-kelemen-au-batut-palma/

eu nu vad de ce nu i-am obliga pe judecatori sa invete  rromanes si n-am baga direct in gaura din steagul nostru romanesc  doua oase incrucisate si-un cap de mort, ca doar nu degeaba am facut-o (la) revolutie si-am fi si mai aproape de adevar.

Macar asa stim si noi  de ce-am murit calcati de tab si impuscati in cap, altfel am fi murit de prosti!

 

Traiasca sincretismul musichalului maghiaresco-rromanes(c) si piraterismul …- esc! ca nu degeaba pe tricolor e scris: UNIRE!

si nu numai de la Dunare, o strigare pentru piratii din toata tara!

Hoopa!

 

…………

bai, parca nu-mi mai arde de plecat 🙂

PS> cer scuze  romanilor maghiari

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

