Fundatia Keshe a pus astazi gratuit la dispozitia intregii umanitati tehnologia care va transforma Planeta Pamant

Daniel Gaucan-Traitor si Spirit Liber

mehran keshe

Mehran Tavakoli Keshe, fondatorul fundatiei belgiene cu acelasi nume, inginer in fizica nucleara de origine iraniana, a facut timp de multi ani cercetari in domeniul obtinerii energiei din vidul cosmic (sau a „free energy” cum mai este denumita) si din plasma. A realizat o serie de dispozitive care ar revolutiona obtinerea energiei de orice fel pentru oamenii de pe intreaga planeta cat si transporturile de orice fel, de la cele locale pana la cele galactice, care ar „incheia” pentru totdeauna era combustibilor fosili si dictatura corporatiilor energetice mondiale. Tehnologia denumita MAGRAV se anunta astfel un prim pas catre lumea de maine, catre eliminarea programelor de control si catre manifestarea abundentei.
In anul 2012 fundatia a invitat reprezentantii tuturor statelor planetei la o conferinta in care li s-a pus la dispozitie aceasta tehnologie in mod gratuit cu conditia respectarii pacii planetare. Din 21 martie 2013 fundatia a inceput o serie de…

Vezi articol original 521 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Fundatia Keshe a pus astazi gratuit la dispozitia intregii umanitati tehnologia care va transforma Planeta Pamant

  1. childagain zice:

    Uite că spiritele asemănătoare gândesc la fel ! 🙂 Și eu am gândit că trebuie să îl promovăm pe dl. Keshe, deși puterea noastră asupra opiniei publice nu e cine știe ce impresionantă. Dar, măcar câțiva în plus dacă află…

  2. qwykx zice:

    nu cred ca am facut-o ca sa-l promovam, blogurile noastre nu au capacitatea asta. Am facut-o ca sa se stie ca tot mai multi cunosc adevarul despre faptul ca nu combustibilul este problema lumii, ci aceea ca puterile care detin suprematia asupra combustibililor conventionali ar fi reduse la zero in cazul in care n-ar mai avea suprematie in ceva si toti ar beneficia gratuit sau ieftin; ca si-ar fi tezaurizat inutil bugetele in inarmare daca n-ar mai fi nevoie sa si-o foloseasca; si n-ar mai avea mobilul exitenderii zonelor de influenta si de control.

    • childagain zice:

      Cam așa ceva am încercat să spun și eu, pe blogul meu, dar nu așa de clar. 🙂 Se cunoaște că nu am tangență cu Dreptul, de aceea exprimările mele în probleme concrete sunt mai,,. stufoase. 🙂 Fostul meu soț, care e jurist, ar fi zis totul ”ca la carte”.

Lasă un răspuns

