La multi ani tuturor!

La multi ani tuturor!

Incep enumerand locurile, numai cateva din locurile pe unde am   poposit si in cuvant in ultima luna si unde m-am lasat: Child, Inner, La Fee, Alma, Casa care adaposteste, Adrian, Flavius, Loredana, Trufe, Melanie, Trezire, Ichim,  Lucista, Impaler,  …la datorie, Ratz, Cristian, Ring, Mior, Ce-i cu noi, si sunt doar o parte dintre cei carora WordPress-ul mi-a refuzat comentariile, nici macar in spam nu sunt in unele locuri, nici macar ca anonim nu m-a lasat sa comentez, doar like-uri ma lasa sa dau,  exista o explicatie 🙂 desigur, dar n-am avut timp anul asta sa ma ocup s-o aflu, am spus-o nu ca sa ma plang ci pentru ca sa stiti ca am trecut pe la voi si mai ales, de ce nu pot trece pentru urarile de An Nou

Dar nu numai voua, tuturor acelora carora am reusit sa le citesc gandurile si sa le descopar sufletele si mintile si spiritul fara sa las vreo urma, dar si acelora pe care nu i-am descoperit inca, cat si celor nou sositi pe platforma in primul rand, ii rog sa ma ierte pentru neputintele mele ca blogger si ca om fiindca simt ce inseamna sa TE asterni pe hartie si sa vezi locul permanent gol in dreptul comentariilor sau a like-urilor.

In al doilea rand,  dar nu fiindca as avea vreo indriduire data altfel decat de aceea de a spune ce simt, as vrea ca voua, tuturor blogerrilor lumii, celor care n-au cum sa fie bloggeri fiindca n-au cele necesare care i-ar putea transforma in bloggeri, celor care nici macar nu cunosc vreun alt mijloc de exprimare si nici prilejul de exprimare decat acela pentru strictul necesar, ca si celor care nu-l au nici pe acesta; Romaniei, romanilor, tuturor vecinilor si strainilor, copiilor mici si mari de pretutindeni, dar nu in ultimul rand celor ce au pierdut toate sansele oferite de a ramane copii, adultilor de profesie, cat si tuturor oamenilor politici  si mai ales acelora care cred ca tin in maini  zarurile ce vor schimba sortii acestui Pamant, va doresc ca  în momentul inchinarii gandului de trecere cu bine in Noul An și aspiratiilor sufeltului vostru, al tuturor,  celor ce cred sau nu au inca constienta apartenentei la Dumnezeul cel Viu,

El sa fie acolo, in voi toti, cu voi toti, si sa potriveasca fiecaruia Lumina necesara pastrarii tuturor lucrurilor de folos trupului, mintii si sufletului vostru iar pe celelalte sa le inalte in Lumina Sa si sa le preschimbe in Lumina ce va va fi trebuincioasa Voua, in toate clipele incercarilor pe care vi le-ati asumat sau a celor in fata carora veti fi pusi cu voie sau fara voie, (dar niciodata fara Ratiune), voi si aproapele vostru. Si fie ca acestea din urma sa nu existe decat spre Inseninarea Sufletelor Voastre.

Pamantului ca Organism Viu cu toate Cele Vii ale Lui pe care le gazduieste ii doresc sa ne ierte pentru toate disarmoniile produse de noi, oamenii,  aiba viata lunga suficienta si necesara, in pace, imbelsugata, aiba transformare autoreglatoare armonioasa lina a disarmoniilor,  dupa toate  Legitatile divin construite pentru el si a acelora pentru care El Le este casa!

Fac aceste urari cu puterea pe care mi-o da dragostea, credinta si vointa ei si il rog pe Dumnezeu  sa ma ierte pentru tot ce am gandit, am spus sau am facut eu sau aceia de care prin Legitatile Sale inca depind si n-a continut intelepciunea, bunavointa, increderea si iertarea dragostei, sa le primeasca.

La multa dragoste, intelepciune si pace a ei, in Anul 2015!

–––

Dezgheata-ti-va inimile si vom avea o iarna blanda si frumoasa, aveti ocazia acum azi, in noaptea asta, puteti schimba temperatura, puteti face orice va doriti, uitati raul faceti inconcurul lumii cu dragostea voastra, acum aveti ocazia s-o topiti! 🙂

nu uitati sa-l iubiti pe Putin dar nici pe (Ras)Putin 🙂 de-acolo treceti pe la cei din partea opusa

spor la treaba!  Mahaahaaha!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la La multi ani tuturor!

  1. ´¯`•.¸.ʚįɞ ´¯`•.¸.ʚįɞ
    La mulți ani!

  2. Mélanie zice:

    multumesc, la fel… un 2015 formidabil, optimist, pozitiv! LMA cu sanatate, bucurii si realizari… 🙂

Lasă un răspuns

