Domnule Ichiiiim? mai sunteti pe-acolooo….?

Am observat lipsa neobisnuita a poeziilor dvs. si simt ca eu sunt cauza.

Am recitit ce v-am raspuns intr-o alta stare si mi-am dat seama ca sunt o nesabuita.
Mi-ati facut onoarea sa-mi dati un sfat iar eu nu am tinut cont de rigoarea si seriozitatea necesre raspunsului cu care ar fi trebuit sa ma adresez dvs si pe care vi-l datoram. Iertati-ma!

Sunt foarte impulsiva, groaznic, (dar nu dupa dictionar), pur si simplu ma las cuprinsa de starea in care ma aflu si va asigur, nu e o stare rea pentru ca sediul ei e prea putin in minte, as fi spus in creier, dar ar fi fost inexact, de aceea nu pot gandi prea mult un raspuns, el vine pe un flux pe care il las sa faca ce vrea cu mine pentru ca experienta m-a invatat ca merita. Cel mult pot fi invinovatita de prostie, (asta dupa dictionar), dar nu de truculenta sau iconoclasm  🙂

Cand nu am starile astea si intervine “jupanul de drept al obisnuintei”, pierd mult din mine,. credeti-ma si n-are nimeni prea mult de castigat, iar starile astea arata ca sunt bine, in sediul materiei mele, lucru care s-a intamplat si cand ati intrat sa-mi dati o mana de ajutor de care m-am bucurat. Mult.

Stiti, mie imi intra foarte putini oameni pe blog, mi-e greu sa intretin relatiile trebuincioase si nici lucruri prea interesante n-am de spus ca sa vina singuri, mai ales ca acum nici nu mai pot comenta cand imi doresc s-o fac, probabil cineva m-a sesizat ca spam (cred si eu) dar periculoasa nu sunt:-) personal mi-am controlat setarile, sunt in regula 🙂  asa ca nu vreau sa ma mai obosesc sa caut cauza iar pe WP nu vreau sa-I rog nimic, in schimb Like-uri ma lasa sa dau!  Prin urmare tot ce am comentat prin alte locuri cat si la dvs. in pagina nu a aparut. M-am gandit ca daca am nevoie sa spun cuiva ceva care stiu ca va fi primit, n-o sa se supere daca il aduc prin reblogul articolului care mi-a placut la mine in pagina si acolo sa-ii pot spune ce doresc. De aceea orice mi-ati fi spus intrand aici, m-ar fi bucurat.

Ceea ce eu n-am reusit sa fac pentru dvs.

Nu stiu daca sunt de inteles si de iertat dar raspunsul pe care vi l-am dat anterior e cat se poate de real, putin cam labartat si de o expresivitate cam belicoasa in demonstratia lui, dar radeam si eram fericita ca o pot face de  mine insami rememorand senzatia. Interjectiile onomatopeice au fost in plus, pentru ca erau ….doar pentru mine.

Vi s-a intamplat vreodata sa va puneti in cap sa faceti ceva care indeplinea toate criteriile evidentei pentru a fi urmat si brusc sa aveti o senzatie care sa va incredinteze ca trebuie sa faceti exact pe dos, fara niciun argument rational? Probabil ca da. Dar cati isi asculta “vocea” asta, iar daca o asculta cati o si urmeaza? Cand ajungi sa inchizi de mai multe ori gura ratiunii cu argumente care ei i se par de-a dreptul …irationale, ca sa nu sopun mai mult, atunci nu te mai dernjeaza, decat atunci cand o chemi TU. Acest TU e seful, cel putin pentru mine. Daca incepi sa-ti asculti si “auzul” intern toate cele dinautru ale tale iti spun cate ceva, mai ales inima.

Stiu ca ea e pasarea dumneavoastra lira si restul, poate fi si tacere
dar Ea nu are voie sa taca.

Pur si simplu  nu are voie sa taca.

(mai ales ca nu are niciun …argument  🙂

*

GNOSA

      (frgment )

                  Doar până-aici pot să văd –

mai multe degete decât culorile,

dar cum or fi și celelaltele,

înaltele,

ce ochiului scapă?

Se zice că doar îngerii,

în zi de sărbătoare,

din nuanțele lor se adapă.

Doar până aici pot să aud,

ne-ngăduit e dincolo țărmul,

dar sunt coloratele sunete,

dincolo de șoapte,

dincolo de tunete…

Cum o fi graiul bradului crud

fulguit în vocală de nea,

sau cum o fi gângurind

prima stea

sub alintul de noapte?

Cum de nu pot și eu să aud?

Doar până aici…

Mai mult

nici n-ași putea să mai mor

        și nici în plus – mai viu decât viu… 

[…]

                                          –   Dumitru Ichim –

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Domnule Ichiiiim? mai sunteti pe-acolooo….?

  1. qwykxqqwykx zice:

    un simplu dar sincer multumesc Lumina

  2. dumitruichim zice:

    mitrelichim@gmail.com e adresa mea de mail, iar poeziile mele se găsesc la http://www.dumitruichim.com Vezi că am început la o carte de poeme de dragoste ale sumerienilor, dacă ai puțină idee de mitologie ești acasă

  3. qwykx zice:

    am putina idee, multumesc mult pentru invitatie, vin sa va vizitez cu drag

  4. qwykx zice:

    asa cum am aflat de la Emilian blogul „Ce-i cu noi” azi la Universitate, se recita poezia lui Radu Gyr dupa gratii, niste gratii simbolice. Un poet martir, care face parte dintre sfintii inchisorilor, a facut puscarie grea 18 ani, din osemintele sale curge mir, fiindca si-a dat viata pentru ca sa pastreze ACASA prin poezie http://www.marturisitorii.ro/2015/04/29/la-moastele-poetului-inchisorilor-radu-gyr-la-40-de-ani-de-la-trecerea-la-domnul-29-aprilie-1975/
    voi rebloga postul lui emilian din pacate abia acum am aflat si eu despre eveniment

  5. dumitruichim zice:

    Aștept blogul lui Emilian

  6. dumitruichim zice:

    Pe http://www.dumitruichim.com au pus un video cu slujba pr.dr.dumitru ichim cu ocazia hramului de la Câmpul Românesc din Hamilton

  7. qwykx zice:

    multumesc, multumim!
    ceicunoi.wordpress.com

Lasă un răspuns

