Sa profitam de fiecare zi a Ei

pentru ca a avut o viroza urata  si dintr-o fetita mare a devenit un timp din nou una mica-mica, (si sigur m-ar impusca daca ar vedea acest articol),

pentru ca am avut mai mult timp sa depanam inapoi firul povestirilor si al „luptelor” care s-au dat pentru ele, prin ea, pe aceasta o dedic tutuor indragostitilor

pentru ca dragostea cand o apuca desfiinteaza toate legile din care hotarat, nu lipseste nici cea a  timpului 🙂

fata in camp de maci                                                                                                          (sursa https://windwhisperer.wordpress.com/tag/maci/)

Logica iubirii

“(data și locul)

– Mama, vino, vreau să-ți spun ceva, dar să nu râzi de mine!

– ? Cum să râd dacă nu e de râs?

– Lasă, că știu eu cum faci tu! Promite-mi!

– Promit! (spun eu și-mi răsucesc cele două degete -„pe onoarea mea!”)

– Mama ….îl iubesc pe George, turui ea dintr-o suflare (și-și pleacă capul brusc ca și când făcuse vreo poznă). Știi, mormăi ea in barbă, băiatul ăla, ți-am zis eu, pe care doamna Lidia nu-l ceartă niciodată.

(zâmbesc) Pe cine, pe băiețelul ăla blond de-o prajină care iși îndeasă mereu cămașa ăn pantaloni ca și când ar fi mereu pe-afară? Îți place de el?

– Nu, nu-mi place, îl iubesc…. și nu și-o indeasă! Și nici nu e prăjină așa cum zici tu!

– ?? Mamaaa, (încep eu să trag de timp in căutarea unui răspuns reechilibrant și încerc să găsesc și ceva care să delimiteze diferența intre ele) ce te face pe tine să spui că-l iubești și nu doar că-ți place? Dă-mi un exemplu.

– De exemplu… (pauză de gândire) doamna ne dă mereu caietul lui de casă de exemplu, că n-are nicio greșeală,… (o pauză ceva mai mică) se poartă cel mai frumos dintre toți băieții cu fetele, (fără pauză) și-și face singur patul la sculare, nu femeile.

(râd din toată inima ușurată) Mami, asta înseamnă că este un băiat silitor și ordonat și e normal să-l apreciezi pentru asta. Asta e apreciere și nu iubire. Mai ai răbdare un pic, o să vină și asta când o să te faci mare.

(ochii ei căprui se făcură negri și obrajii i se lăsaseră în jos, a dezamăgire dar își ițește capul dintr-o dată și mă săgetează cu ei scăpărâtori de nerăbdare):

– Când? Când o să fiu la școală?

– Nu știu exact, poate cînd o să fii și mai mare. (netezesc eu subiectul dar continui mîncându-mă limba). O să știi când o fi ea să vină, o să te anunțe un clopoțel mai mare decât ăla de la școală.

– Un clopoțel… , în inimă?

– ? Da, păi cam acolo o să sune!

– Și dacă o să cânte?

– ? Bine, o să cânte dacă vrei tu.

– Cum cântă clapele?

– ?

– Că mie când îl strigă doamna, îmi bate atât de tare inima ca un clopoțel de școală

– Eeee… !

– Dar pe urmă simt că îmi cântă în ea piane !

– …
(aș fi vrut să-i văd ochii dar n-am mai reușit)

(din “Jurnal de mamă depășită ”)

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Sa profitam de fiecare zi a Ei

  1. qwykx zice:

    Mai Lilik vezi ca ti-am trimis iar un comentariu, de ce ma lasi mereu acolo in cazanel nebagata in seama, stii ca dupa mine trebuie sa te uiti in Spam, doar ti-am spus

  2. childagain zice:

    Doamne, ce dulce e fetița ta, să o pupi tare și pentru mine ! Asta e faza cea mai frumoasă a iubirii, pentru că e cea mai curată – cea a sufletului, Și eu am avut astfel de iubiri când eram mică – dar nu pentru băieți cuminți și ordonați, nuu !:) Din păcate, de mică mi-au plăcut ”băieții răi”, ceea ce mi-a adus numai necazuri (asta, mult mai târziu 🙂 )

    Băiatul meu încă nu se preocupă de fete, deși mi-aș dori asta, în loc să se dedice boxului. Da, asta e noua lui pasiune, și nu mă încântă deloc ! Singura conversație despre fete pe care am avut-o odată a fost de genul: ”Nu-mi plac, nu mă interesează ! Fetele sunt sclifosite și pârâcioase. Și ce aș putea vorbi eu cu ele ?” ”Păi, tot ce vorbești și cu băieții !” ”Nu, că dacă aș vorbi așa, ar fugi toate fetele!” (Îmi place că băiatul meu e sincer, și îmi spune totdeauna ce are pe suflet.)

    Pupic pe amândouă !

  3. dumitruichim zice:

    am lecturat cu plăcere

Lasă un răspuns

