A propos de Ochi si de perceptia lui, un experiment reusit, voi ce credeti, e albastru cu negru sau alb cu auriu?

Tocmai scrisesem  despre OCHI aici  cand, ce sa…vezi? 🙂

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/foto-rochia-care-innebuneste-internetul-ce-culoare-credeti-ca-are-alb-cu-auriu-sau-albastru-cu-negru–89246.html

http://www.vice.com/ro/read/o-rochie-care-ne-a-innebunit-pe-toti-de-cap-424

http://spynews.ro/actualitate/intrebarea-zilei-de-ce-vedem-diferit-culorile-60502.html

Sa nu uitam ca toate campurile vizuale trec mai intai prin propriul nostru camp vizual, a propos de realitate 🙂

O Veritas! il vino e Vero! :-))

Voi ce credeti, e negru cu albastru sau alb cu auriu?

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la A propos de Ochi si de perceptia lui, un experiment reusit, voi ce credeti, e albastru cu negru sau alb cu auriu?

  1. Nautilus zice:

    Poate și în legătură cu vinul (tocmai am băut un pahar amărât), depinde cum mă legăn, dintr-un unghi e așa, din altul e altfel. Poate depinde și de ecran/cum cade lumina, ai încercat să vezi imaginea tipărită?

  2. qwykx zice:

    ai baut un pahar de vin amarat sau ai baut amarat un pahar de vin?
    indiferent de cum cade lumina pe ecran, sa zicem ca e leptop, si schimbi unghiul ecranului cine o vede intr-un fel ramane la parerea anterioara Nu poti schimba ceea ce vezi.
    Imaginea tiparita nu, cred ca ar fi fost interesant de vaut rochia.

  3. Nautilus zice:

    Ba da, poți schimba. Nu sunt eu chiar atât de special încât să mi se întâmple numai mie. Bănuiesc că și eu pot produce o imagine din asta, dar nu prea am timp.

  4. Nautilus zice:

    P.S. mi-a zis cineva că s-ar putea să fie din cauza browserului. Încearcă cu Internet Explorer, altul nu știu să folosesc. Cu explorerul își schimbă culoarea, garantat.

    Amărât era paharul, am crezut că mă exprim destul de limpede.

  5. qwykx zice:

    n-am cum am browserul asta delete , pot sa-l reincarc dar e prea mult pentru nimic
    Eu am vazut-o alb cu auriu sau bleu cu auriu, in niciuncaz albastru cu negru dar tind sa cred ca tu ai dreptate si daca n-ai ti-o dau oricum

    te-ai exprimat limpede :amarat era paharul.

  6. childagain zice:

    E alb cu aur

  7. childagain zice:

    E alb cu auriu,dar într-o anumită lumină stereoscopică – de exemplu cea din discoteci – poate apărea negru cu violet. Știu pentru că eram cândva o clientă aisduă a discotecilor ! 🙂 (Ehei, demult, în facultate.)
    Sau, poate că întrebarea din articolul respectiv e un fel de capcană psihologică, în genul testului petei de cerneală: fiecare vede ce este în interiorul lui. Dacă ești o ființă optimistă, luminoasă, vezi mai întăi albul cu auriu.
    Nu știu, zic și eu așa ! :), Oricum, pentru mine e alb cu auriu.

  8. qwykx zice:

    eu de ce n-am like la comentarii? trebuie sa vad cum se face,ca sa pun unul la tine Copilas 🙂

  9. qwykx zice:

    Alpha, stii ca azi e 8 martie, da? nu-ti ajunge ca ai avut dreptate ieri? (vezi ca-ti fac cu …ochiul, e penurie de emoticoane)

Lasă un răspuns

