Senin din…ploaie

V-am ramas datoare cu acest post tinand cont ca penultimul n-a fost tocmai gandit sa va binedispuna, au contraire, n-a fost gandit deloc sa tina seama de sensibilitatile niciunuia dintre noi, ci sa enunte niste adevaruri cu toata sarcina lor. Constatasem in ultima vreme ca imi temperasem mult prea mult impulsivitatile, atat de mult incat riscau sa moara. E frumoasa si platforma asta, pe care eu o vad ca pe un spatiu de depresurizare intre cele doua lumi reale, cea fizica materiala si fizica imateriala, spatiu care preia o buna parte din sarcina electrica a acestora. Cat de bine e, nu vreau sa stiu dar sa nu inerce sa ma dilueze in niciuna din parti ca n-are nicio sansa cu mine, ploua sau e senin, tind sa-mi pastrez compozitia. Numai daca vreau eu ploua cand ploua, si e senin cand e senin, pe ceata si mohoreala imi mai ascund si eu incertitudinile 🙂

De-aceea zic, sa iubim ploile asa cum sunt 🙂 nu e nimic rau in ele, fiindca mereu le urmeaza o natura compensatorie

https://ezotech.wordpress.com/2014/11/30/apa-exploziva/

https://ezotech.wordpress.com/2013/05/09/gerald-pollack-stiinta-apei-structurate/

important:

https://ezotech.wordpress.com/2015/04/06/marile-inventii-romanesti-si-razboiul-dus-astazi-impotriva-lor/

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Senin din…ploaie

  1. calinakimu zice:

    Trecand peste faptul ca doua sau mai multe lumi…nu exista decat in mintea noastra, ca nu exista decat un singur Univers la care „inca” avem acces partial (din „vina” noastra)…referitor la inventii, la faptul ca exista in lume motoare care folosesc energii neconventionale, acestea NU sunt promovate si nu vor fi, atata timp cat lumea va fi stapanita de lacomia unor oameni vremelnici, dar extrem de bolnavi de egoism.
    Cu foarte multi ani in urma la un targ international de produse, fostul RDG a venit, printre altele, sa propuna spre vanzare un bec care avea o durata de viata de cateva zeci(?!) de ani…Prietenii lor din RFG le-au atras atentia ca NIMENI nu le va contracta inventia…si asa a fost. Exemplele pot continua. Se stie ca este calculat la ORICE produs durata de viata, care trebuie mentinuta cat mai jos pentru a nu se periclita consumul. Uzura programata este expresie terifianta a lacomiei.

  2. qwykx zice:

    Dooh Calina, nu fii si tu asa …serioasa :-(, bine, daca asa vrei am sa te intreb atunci, de ce in noi sunt atatea Universuri? 🙂 si sa nu-mi tai zambetul ca nu te las!

    stii fata draga, unul dintre multele si „maretele” mele visuri este sa alcatuiesc un Compendiu, o culegere de descoperire si inventica romaneasca, de cat am putut de departe in timp, cu lucrari atat brevetate cat si mai ales nebrevetate, de descoperiri si inovatii amendate si trecute sub tacere sau distruse brutal si cercetari inca acum calde, care merita sponsorizari si s-o traduc in trei limbi sau patru, o sa vad in functie de ce traducatori cu cunostinte tehnice gasesc, si s-o plubic in afara in cateva reviste de specialitate. Deja am gasit adepti si parteneri de lucru dar suntem cam la inceput, sper sa avem timp si deschiderile necesare din partea tuturor factorilor implicati,e o munca laborioasa, serioasa si de durata dar sper sa nu ma cîcîi prea mult, desi am descoperit multe dificultati deja, ca acest lucru are doua taisuri, o sa vedem ce si cand va iesi, noi propunem Dumnezeu dispune

  3. childagain zice:

    Îți doresc tot succesul, draga mea, și ar fi un lucru tare bun să promovăm invențiile românești ! Dar, teamă mi-e că această carte va avea parte de dificultăți (aproape) de netrecut. Nu numai invențiile românești, dar absolut toate invențiile ce se referă la energii neconvenționale, la tratamente naturale simple și necostisitoare, la descoperiri din fizică ce ar face inutile mașinăriile greoaie de astăzi – toate, absolut toate, sunt puse la index ! Pentru că scopul acelora care conduc lumea nu este progresul, ci profitul. Iar atât timp cât tehnologiile vechi sunt rentabile financiar și periodic ”reciclclabile”, consumabile – cum spune și Călina – ei nu au interesul să schimbe această stare de lucruri. Vezi despre Institutul Keshe: câte invenții uluitoare, și totuși, cine a auzit de ele ? Mă mir chiar că acest Keshe mai e în viață, sau mai este încă lăsat să lucreze. Dar, probabil că stăpânii dn umbră s-au asigurat că invențiile sale nu vor vedea lumina în timpul vieții lor.
    Ei, lucruri știute, și nu vreau să contribui la pesimismul general ! Încă o dată, îți doresc mult succes cu cartea ! Te sărut !

    P.S. Încă aștept confirmarea pentru numărul tău de telefon. Oricum, mai am doar o zi de stat în țară.

Lasă un răspuns

