o prima zi fara Lumina

Ieri a fost pentru mine o zi fara Lumina.  Oriunde m-au purtat drumurile am vazut doar neiubire. Neiubire si comportamentul ei derivat. In afara de asta si imprejurarile, obiectele, evenimentele au fost  atinse de ea. Dar ceva parca facea ca acest rau sa nu se poata abtine fara sa se marturiseasca pe unde l-am intalnit. Daca nu iesea la iveala prin cuvinte, fapte, gesturi,  vatama obiectele,  impiedica evenimentele, iar daca nu putea le rasucea.

Ca niciodata de cand am deschis ochii pe lumea asta,  aceasta zi n-a fost mai adevarata, ziua fara de Dumnezeu.

Daca numai doua zile pe an sunt fara Dumnezeu si efectele sunt atat de vizibile va imaginati cum ar fi o saptamana? dar o luna, un an? dar tot restul care a mai ramas?

Fara el-EL nu-mi doresc sa traiesc.

flatliners

Noroc ca  nu exista asa ceva.

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la o prima zi fara Lumina

  1. lili zice:

    Lumina a venit.
    Ai dreptate.
    Să ne mobilizăm ca s-o putem vedea. 🙂

  2. calinakimu zice:

    Lumina exista clipa de clipa in toate manifestarile Existentei. Este drept , este prea puternica si inchidem ochii, crezand mai apoi… ca este intuneric…

  3. childagain zice:

    Am avut și eu zile din acestea, chiar mai multe ! Dar au trecut… tot cu ajutorul Luminii ! Atunci când crezi că nimic nu mai vine, vine Ea… Desigur însă, trebuie mai întâi să crezi, și să o aștepți. Chiar și în zile ca acelea…
    Te sărut, și îți doresc ca lumina de acum să rămână !

  4. ,,Fara el-EL nu-mi doresc sa traiesc”-nici eu…nici eu.

  5. qwykx zice:

    Recunosc Calina ca ai dreptate, Dumnezeu e in noi si nu-l vedem, dar cum am putea cand ne desparte de El tocmai dumnezeul care suntem?
    Ma uit la El si-l vad cum sta bland in fata mea fara sa ma certe, fara sa-mi reproseze nimic, fara sa-mi dea vreo lectie, pur si simplu, se uita la mine, se indreapta inspre mine, intra in mine, imi ia sufletul in brate, il strange la piept si plange in locul lui.
    Iar eu eliberata rîd. Peste tot este Lumina.

  6. Să urmăm mereu calea spre Lumină, chiar dacă trece prin zone întunecate.

  7. qwykx zice:

    Bine ai mai spus Petru

Lasă un răspuns

