am citit si-am rascitit si am rasfoit si n-am gasit nimic despre dragoste

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la

  1. childagain zice:

    Dragostea s-a subțiat în zilele noastre, până a ajuns cât o pânză de păianjen ! Cum să scrii despre ceva atât de diafan ?
    Pe de altă parte, mai bine nu scrii, dar simți, decât viceversa. Sunt atâția care practică viceversa asta… 🙂

    Te sărut, și mă bucur că ai rămas pe-aici ! Oricum, pe aici e un ocean de dragoste alcătuit din mici picături. 🙂

  2. calinakimu zice:

    Deagostea se VIETUIESTE…Nimeni si nimic nu-ti poate spune ce numai TU poti descoperii.

Lasă un răspuns

