Un musulman in timp ce predica ca Isus nu este Dumnezeu, a fost intrebat „Cine este Isus”.

Cel mai tare articol al meu e un reblog!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Un musulman in timp ce predica ca Isus nu este Dumnezeu, a fost intrebat „Cine este Isus”.

  1. calinakimu zice:

    Eu cred că ori TOTUL este DUMNEZEU…ori NIMIC nu este…DUMNEZEU.

  2. dumitruichim zice:

    ”Totul este Dumnezeu” – Această religie se numește PANTEISM. Dumnezeu nu este în toate pentru că creaturile au început și sfârșit, dar Dumnezeu este Creatorul tuturor lucrurilor. Creatorul e veșnic și nu poate fi amestecat cu creatura Lui

  3. qwykx zice:

    Da parinte, permiteti-mi acum sa va resimt asa, primesc aceasta observatie bine venita, caci m-am fofilat in raspunsul meu ca un vechi spartan. 🙂 dar cate n-am ascuns in el…!

    Pe de alta parte iertati-mi insurgenta, nu cred in mai multe divinitati, care au avut rolul lor de altfel, si nici in divinitatile de ordin individual, desi cred ca sub fiecare piatra, il putem gasi pe dumnezeu. 🙂 ” 77. Iisus a spus: „Eu sunt lumina de deasupra lor, Eu sunt întregul. Întregul a iesit din Mine si la Mine s-a întors. Despicati copacii: sunt acolo; ridicati pietrele: Mă veti găsi si acolo.” (Evanghelia apocrifa dupa Toma Dydimos Iuda zis Geamanul)

    De sub aceasta piatra (si buna si rea sau buna sau rea)va pun o intrebare din care v-as ruga daca ati putea sa parasiti o clipa dogma cu totul si sa-mi raspundeti ca un profan, cu propriul dvs. eu in timp ce eu o voi folosi. Creatura Lui este si buna si rea, fiindca a cazut din Creatia originala, dar daca ea n-ar vedea in fiecare dintre creaturile lui potentialul de vesnicie, de dumnezeu cu alte cuvinte, la ce ar mai folosi iubirea si iertarea? Si pe Fiul de ce l-ar mai fi trimis ca jertfa intru reimprospatarea si identificarea Caii acestui potential? Oare nu fiindca El a vazut in fiecare creatura a sa acest potential ? Litera lui de Lege, Evangheliile, nu ne-au spus ca nu va veni sfarsitul pana cand Evanghelia nu va fi propovaduita la toate neamurile? “Şi se va propovădui această Evanghelie a împărăţiei în toată lumea spre mărturie la toate neamurile; şi atunci va veni sfârşitul. “ (Mt. 24, 14) „Mi a fost dată toată puterea în cer şi pe pământ. aşadar, mergeţi şi faceţi ucenici din toate naţiunile” (Mt 28,18-20); Drept aceea, mergând, învăţaţi toate neamurile, botezându-le în numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh, (Mt. 28, 19); „Mergeţi în toată lumea şi propovaduiti Evanghelia la toată făptura” (Mc 16,15); iar pocăinţa spre iertarea păcatelor să fie vestită în Numele Lui tuturor neamurilor, începând din Ierusalim. 48 Voi sunteţi martori ai acestor lucruri. (Lc 24,48); „toate popoarele” (Lc 24,47) „Aşa cum m a trimis Tatăl, aşa vă trimit şi eu pe voi” (In 20,21); „până la marginile pământului” (Fap 1,8).
    Prin urmare eu cred ca aceasta Creatura POATE sa nu aiba sfarsit si sa se indumezeiasca si nu am caderea sa judec cand anume renunta ea la acest potential fiindca eu trebuie sa iert de 70 de ori cate 7 „Doamne de cate ori sa iert pe fratele meu cand va pacatui impotriva mea? Pana la sapte ori? Isus i-a zis: „Eu nu-ti zic pana la sapte ori, ci pana la saptezeci de ori cate sapte.” (Matei 18:21-22).

  4. qwykx zice:

    prin acest „de acord” aflati-ma pe mine in postura creatiei trecatoare, si priviti-ma ca pe femeia cananeanca, o straina care i-a cerut ajutorul si careia Isus in timpul vietii pamantesti i-a zis „Eu nu sunt trimis decat la oile pierdute ale casei lui Israel.” (inca Cuvantul sau nu putea fi raspandit pana la marginile pamantului fiindca nu fusese dezlegat prin Jertfa mantuitoare) iar ea infruntand toate piedicile puse in cale si de apostoli, i-a raspuns „Da, doamne, dar si cateii mananca faramiturile care cad de la masa stapanilor lor.”

  5. qwykx zice:

    Intrebare finala: daca aceasta femeie nu era putin panteista, mai avea vreo sansa la Mantuire?

    Si o intrebare in afara obiectului, ati citit Evanghelia apocrifa dupa Toma? ce parere aveti, tot asa necanonic vorbind. Eu acolo L-am simtit pe Dumnezeu in fiecare verset, chiar daca nu L-am inteles pe deplin. L-am simtit!

Lasă un răspuns

