Iarta-ma!

Preacurata Fecioara Maria

E tarziu dar azi,  ca mereu, te rog  du la Dumnezeu si acest Cuvant al sufletului meu!

Mai intai cer  iertare  cu tot gandul si sufletul, aproapelui meu  pentru toata fapta, cuvantul si gandul, cunoscut sau necunoscut, vrut sau nevrut,  de acum sau de altadata, iar prin mine, pentru neamurile mele dinspre mama si tata, care nu mai sunt ca sa poata sa o faca.

Caci macar prin unul dintre acestea trei, nu se poate sa nu fi ucis, sa nu fi tradat, sa nu fi urat, sa nu fi mintit, sa nu fi-nselat, sa nu fi furat, sa nu fi jurat, sa nu fi blestemat, sa nu fi razbunat, sa nu fi ajutat, sa nu fi instrainat,  sa nu fi invidiat, sa nu fi certat, sa nu fi ocarat,  sa nu fi lenevit, sa nu ma fi mandrit, sa nu fi oprit,  sa nu fi ras in plus, sa nu fi plans in plus, sa nu fi disperat, sa nu fi infricosat, sa nu ma fi infricosat. Caci toate acestea si mai mari decat acestea le-am facut aproapelui meu, iar prin el,  mie mi  le-am facut, iar facandu-ni-le noua, Fiului tau I le-am facut, si prin el Tie Maica a Sa, lui Dumnezeu Tatal, si Duhului Sfant, Faptei Sfinte, Cuvantului Sfant  si Gandului Sfant, Prea Sfintei Treimi.

Pentru toate acestea,  Prea Sfanta Treime, si Tie, Preacurata Maica Fecioara Maria, va cer iertare!

Cer iertare Lucratorilor Tai vazuti si nevazuti, Doamne, care au reconstruit sau refacut  de fiecare data in urma mea, Planurile Creatiei Tale in trupul/fapta, in cuvantul si in gandul celor pe care i-am vatamat, si toate-acestea,  ca ei sa nu cada.

Iar daca e de curand si a mai ramas, trimit toata fapta, cuvantul sau gandul care n-au fost bune,  in Lumina Ta Atotcuratitoare, Doamne, ca sa nu ramana niciun rau in urma mea.

Te rog Maica, du la Dumnezeu bucata de suflet de care l-am lipsit pe aproapele meu si prin aceasta m-am lipsit si pe mine si roaga-l s-o reteasa cu Lumina Sa si inapoiaza-i-o, si inapoiaza-mi-o, Vie.

Si spune-i aproapelui meu ca oricate si orice mi-a facut, cu fapta, cu cuvantul si cu gandul, cunoscut sau necunoscut, vrut sau nevrut,  de acum sau de altadata il  iert din tot sufletul, si ii cer prin tine iertare lui Dumnezeu, in Prea Safanta Sa Treime, pentru el.

Prea Sfanta Treime,  Doamne Tata si tie, Preasfanta Fecioara Maria si  Maica a noastra, va  transmit toata iubirea si multumirea mea!

Aproapele meu, te iubesc si iti multumesc!

Ma iert, ma iubesc si multumesc lui Dumnezeu si Tie Maica, pentru ziua aceasta Sfanta si  Minunata!

 

DSCN6616

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Iarta-ma!

  1. childagain zice:

    Superbă rugpăciune ! Și, complet necunoscută până acum.
    Ama este, toți trebuie să ne cerem iertare !

  2. childagain zice:

    Scuze pentru greșeli, mă re-familiarizez cu tastatura din România.

Lasă un răspuns

