nicht hinauslehnen

Stii ce ma gandeam azi dimi (era pe la pranz) prima data cand am deschis ochii? Ca la noi nu prea mai vin randunelele. Ati mai vazut? Nu stiu daca anul asta am zarit vreo doua sau mi s-a parut… Mi-e dor de ele. Cum inchideau ele aerul ca un arc punandu-i o sagetica unde l-au cusut sa-l deosebeasca de celalalt, al nimanui! s-au dus…
Cred ca stiu ce pasare era aceea sculptata din gradina parasita. Mai mult ca sigur. O randunea.
Stie cineva sa-mi spuna, oare ce naiba sunt clipele?

Am fost mereu fan Wagner fara sa-l pricep prea mult, fara sa cunosc in particular muzica culta dar spuneti-mi, unde ne este locul in acest Tannhauser unde partitia este macar prin libret daca nu prin lirism foarte clar facuta?

Unde este personajul nostru?

sursa

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la nicht hinauslehnen

  1. calinakimu zice:

    La mina la țară au fost rândunele, este dremt că acum remarc, parcă mai puține(?!).
    Ce este clipa? Cum CE ?! VEȘNICIA !

  2. Mai sunt, mai sunt rândunele. Cel puțin pe strada mea, la blocuri, rândunele ingenioase și-au făcut cuiburi și vin în fiecare an. Ce este clipa ? Eu cred că sunt momente bune și mai puțin bune de care ne aducem aminte și atunci când oamenii sunt îndrăgostiți le vine a spune ”clipă mai stai, nu pleca”.
    O după amiază de duminică cât mai plăcută, cu clipe minunate !

  3. qwykx zice:

    calinakimu si georgeta

    ma bucur ca voi le-ati vazut , randunelele sunt foarte sensibile la schimbarile climatice,daca inca mai vin e bine

    doua dimensiuni opuse pentru aceeasi clipa, inseamna ca nu difera decat privirea noastra asupra lor, ele sunt cum sunt. Cred ca raspunsul vostru este cel just! :-))

    multumesc, cele foarte bune si voua!

Lasă un răspuns

